Hvem møter du hos oss?

Jeanette Sleveland

Jeanette har jobbet fulltid med utvikling av mennesker og organisasjoner siden 2006, i hovedsak via utdanning, kurs og bedriftsinterne prosesser. Hun har sertifisert og utdannet hundrevis av coacher og ledere i coaching og coachende lederskap.

Hun har holdt foredrag, kurs og undervist på CoachTeam - House of Leadership sin leder- og coach utdanning fra 2006 til 2020. I perioder har hun også undervist på ulike høyskoler og universiteter, blant annet Atlantis Medisinske Høyskole, Active Education (samarbeid med Høgskolen i Innlandet) og CoachTeam – House of Leadership sitt samarbeid med Universitet i Agders (UiA) etterutdanningsprogram på studiet: Kreativ ledelse og coaching.

I tillegg til å kjøre kurs og undervise er Jeanette eier og leder av Mentalskolen.

Mariann Deila

Mariann Deila har siden 2013 bidratt til enkeltpersoners og gruppers vekst og framgang, gjennom drift av eget firma i Porsgrunn. Hun coacher en-til-en, i tillegg til å holde kurs og workshops i selvledelse, kommunikasjon og coaching.

I tillegg til å jobbe med coaching og kurs, er Mariann fysisk trener, og har ukentlige gruppetreninger både offline og online. Hun er også forfatter, og hennes siste bok Robust gikk rett inn på bestsellerlisten til Norli da den kom ut i august 2023.

Du kan lese mer om Mariann på www.marianndeila.no

Kristin Klæboe

Kristin er utdannet adjunkt og har undervist på alle ti trinn i grunnskolen. Hun har også mange års ledererfaring, hvor rekruttering, salgstrening, ledertrening og teambuilding var viktige arbeidsområder. På det meste ledet hun en salgsstyrke på nærmere 500 konsulenter.

Kristin har lang erfaring i å være en støttespiller for mennesker i egen vekst og utvikling, og er ikke redd for å utfordre de hun coacher - for at de skal komme lengst mulig. I tillegg til coaching og å undervise på coachutdanningen til Mentalskolen, tilbyr Kristin også kurs, foredrag og workshops.

Bakgrunn:

• Internasjonalt sertifisert NLP Neuro-semantics Trainer hos International Society of Neuro-semantics (Mexico 2023).
  • Sertifisert coach i Den Norske CoachForening (2020).
  • Sertifisert 4MAT MTD hos CoachTeam AS (2020).
  • Sertifisert Quantum Leap Business Coach hos CoachTeam AS (2020).
  • Kreativ ledelse og coaching nivå A, B og C v/Universitetet i Agder og CoachTeam AS: (2018-19).
    Sertifikater:  NLP Business Practitioner, NLP Business Master Practitioner og
    Accessing Personal Genius.
  • Norsk II, videreutdanning for småskole og mellomtrinnet v/Høgskolen i Hedmarkt (2005).
  • Informasjonsteknologi i skole og samfunn, og Innføring i informasjonsteknologi for lærere v/Universitetet i Agder (1998).
  • Allmennlærerutdanning v/Universitetet i Agder (1993-1997).

Signe-Marie Hernes Bjerke

Signe-Marie, eller Sigma blant venner, startet Teambyggerne i 2017, etter 16 år som ledelseskonsulent og kursholder i DNV. Hun har Lean black belt-utdanning, er sertifisert Agile Team Coach, og er ekspert på en rekke rammeverk innen arbeidslivet. Hun er også profesjonell fasilitator, pedagog og kursleder, samt mentaltrener og DNCF-sertifisert coach.

Sigma brenner for å gjøre arbeidslivet bedre. Hun vil bidra til å skape arbeidsplasser der folk trives og får brukt mer av sitt sanne potensial. Dette er kjernen i det vi kaller «smidig". Det handler om fokus og flyt, stegvis forbedring, rask feedback, growth mindset og psykologisk trygghet. I «smidige virksomheter» er det stor etterspørsel etter coacher som kan støtte ledere og team i prosessen.

Sammen med Jeanette Sleveland er Signe-Marie kursleder på Coachutdanningens Trinn 5: «Fra coach til smidig-coach – smidig tankesett og psykologisk trygghet på arbeidsplassen»

Er du coach, og har lyst til å jobbe med mot arbeidsliv og bedrifter, så finner du mer informasjon her.

På jakt etter en bedriftsintern coach?

Vi har knyttet til oss noen av de beste coachene og mentaltrenerne i landet, som jobber kognitivt og med evidensbasert coaching.

De har gjennom år har vist at de leverer toppscore og holder seg oppdatert via vårt interne utviklingsprogram ChangingMinds.

Vi har faktisk så mange dyktige coacher i stallen at vi er villige til å hjelpe deg og din bedrift med å finne den perfekte match, og dette gjør vi helt uten kostnad. Vi har allerede utleid bedriftsinterne coacher til flere større selskap i landet.

Er du på jakt etter en intern bedriftscoach på hel eller deltid? Ta kontakt med oss, og sammen finner vi den beste matchen for deres behov.

Kontakt oss for en uforpliktende prat

Vi hjelper deg å finne den perfekte coach til deg og/eller ditt firma.

Kursadresse

Mentalskolen AS