Gratis webinar

Hvorfor er psykologisk trygghet på jobb så viktig?

Hvordan smidige ledere kan bidra til fokus, flyt og psykologisk trygghet i næringslivet

Bli med oss mandag 03. juni klokken 12.00 - 13.30!

I løpet av en hyggelig halvannen time sammen får du lære:

🗝️ Hva slags ledelse trengs for å lykkes?

🗝️ Typiske utfordringer vi ser i næringslivet

🗝️ Fremragende teamarbeid - hva sier forskningen?

🗝️ Tre konkrete verktøy for å bygge psykologisk trygge team.

🗝️  Hva kan vi lære av smidige virksomheter som tar teamarbeid på alvor?

Sikre din plass på webinaret nå!

Signe-Marie Hernes Bjerke

Signe-Marie, eller Sigma blant venner, startet Teambyggerne i 2017, etter 16 år som ledelseskonsulent og kursholder i Det Norske Veritas. Hun har Lean black belt-utdanning og er ekspert på en rekke rammeverk innen arbeidslivet. Hun er også profesjonell fasilitator, pedagog og kursleder, samt mentaltrener og DNCF-sertifisert coach.

Signe-Marie er kursleder på Trinn 5 - Smidig business coach.

Linda Bøthun

Linda startet Zenit Businesscoach i 2021. Hun har tidligere lang erfaring som selvstendig næringsdrivende. Hun leverer coaching, workshops, kurs og foredrag til ledere og medarbeidere i små og mellomstore bedrifter. Linda har selv tatt alle sertifiseringer Mentalskolen tilbyr og flere personlighetspreferansesystem. Hun er (som resten av Team Mentalskolen) utdannet trener gjennom Dr.Michael Hall og The International Society of Neuro-Semantics.

Linda underviser på Trinn 1 – «Coachende kommunikasjon og væremåte» og Trinn 5 - Smidig business coach.

Sikre din plass på webinaret

Hvorfor er psykologisk trygghet på jobb så viktig?

Få tre verktøy for å bygge psykologisk trygghet.

03. juni klokken 12.00