GRATIS WEBINAR

Hva er hemmeligheten til de som gjennomfører?

3 STEG TIL STØRRE HANDLEKRAFT

✅ Onsdag 18 mai kl 19.00-20.30

HOURS

MINS

SECS

JA, jeg vil være med på webinar!

❓Ønsker du deg endring og utvikling i livet, men er usikker på hvor du skal begynne?

❓Har du lest bøker, tatt kurs og sett videoer om egenutvikling uten å ha fått endringen du ønsker?

❓Ser du andre lykkes med nyttårsforsetter, slankekurer, treningsmål, og tenker at du ikke har nok viljestyrke?

I webinaret får du vite:

✅ Hvordan du blir trygg på at du kan!

✅ Hvordan du skaper sterk gjennomføringskraft.

✅ Hvilke feller det er lett å gå i når du vil gjøre endringer - og hvordan du unngår dem

✅ Hvorfor det å nå et mål ikke handler om manifestering og tro

JA - dette vil jeg lære! Jeg melder meg på!

Vi har gode og dårlige nyheter:

Den dårlige:

• En varig endring krever innsats fra deg.

De gode:

• Vi deler konkrete steg for gjennomføring, godt forankret i det siste innen hjerneforskning.
  • Nei, vi sier ikke “du må styrke selvtilliten og selvfølelsen så greier du det”. Vi avslører derimot hva som er mye viktigere enn det!
  • Webinaret er live - vi svarer på spørsmål underveis
  • Vi trekker en heldig vinner live på webinaret som mottar en dobbeltime coaching til en verdi av 3.000,-!

Om Mentalskolen

Mentalskolen tilbyr kurs og utdanning innen kommunikasjon, coaching og selvledelse, samt 1-1 coaching. Vi bygger vår undervisning blant annet fra kognitiv psykologi, nevrolingvistisk programmering (NLP), nevrosemantikk og kognitiv nevrovitenskap.

Kristin Klæboe (f. 1971) er DNCF sertifisert coach, kursleder og mental trener, og brenner for å støtte og lede mennesker i egen vekst og utvikling.Hun er utdannet adjunkt og har mange års erfaring fra skolen. I 11 år drev hun sitt eget selskap, hvor rekruttering, ledertrening og teambuilding var viktige arbeidsområder. Kristin coacher, underviser på coachutdannelsen og holder kurs, foredrag og workshops, både på nett og ansikt til ansikt.

Jeanette Sleveland (f. 1977) har jobbet fulltid med utvikling av mennesker og organisasjoner siden 2006, i hovedsak via utdanning, kurs og bedriftsinterne prosesser. Hun har sertifisert og utdannet hundrevis av coacher og ledere i coaching og coachende lederskap. Sleveland har holdt foredrag, kurs og undervist på CoachTeam - House of Leadership sin leder- og coachutdanning fra 2006 til 2020. I perioder har hun også undervist på ulike høyskoler og universiteter.

Mariann Deila har siden 2013 bidratt til enkeltpersoners og gruppers vekst og framgang, gjennom drift av eget firma i Porsgrunn. Hun coacher en-til-en, i tillegg til å holde kurs og workshops i selvledelse, kommunikasjon og coaching.
Mariann er, som Jeanette, en av kun fem internasjonalt sertifiserte trenere i Norge innen sitt fagfelt, som betyr at hun er kvalifisert til å kurse og sertifisere andre coacher innen nevrosemantikk.

Vi kan støtte deg på veien i din endringsprosess!

Meld deg på gratis webinar her