GRATIS WEBINAR

En introduksjon til coachingfaget

Hvordan lede andre til utvikling med effektive spørsmål?

Få kunnskap om hvilke ferdigheter våre studenter perfeksjonerer

✨ For deg som er nysgjerrig på coaching som fag og som vurderer coachutdanning ✨

✨ For deg som ønsker å bli mentaltrener eller coach ✨

✨ For deg som jobber med mennesker - for eksempel som leder, personlig trener, fysioterapeut/annet helsepersonell ✨

✨ For deg som driver med veiledning ✨

Opplev en live demo av hvordan coaching foregår i praksis!

08. mai klokken 11.00-12.30

JA, jeg vil være med på webinar!

I webinaret får du:

✔️ En introduksjon til coaching og coachende væremåte

✔️ Live coaching: Se hvordan coaching foregår i praksis

✔️ En innføring i coachingens viktigste verktøy: Spørsmål - så lett, så komplisert!

✔️ En konkret coachingmodell hvor vi går til kjernen av problemene, for å finne årsaken til symptomene. Dette danner grunnlaget for endringsarbeidet.

Om Mentalskolen

Mentalskolen er sertifisert i Den Norske Coachforeningen, hvilket sikrer høy kvalitet på våre produkter. Vi tilbyr kurs og utdanning innen kommunikasjon, coaching, stressmestring og selvledelse, samt 1-1 coaching. Vår undervisning bygger blant annet på kognitiv psykologi, nevrolingvistisk programmering (NLP), nevrosemantikk og kognitiv nevrovitenskap.

Mentalskolen leverer coachutdanning etter ny Norsk Standard, krav til kompetanse og utdannelse for Coacher (NS:11225, lansert 2023).

Dine webinarverter

Mariann Deila har siden 2013 bidratt til enkeltpersoners og gruppers vekst og framgang, gjennom drift av eget firma i Porsgrunn. Hun coacher en-til-en, og holder foredrag, kurs og workshops i selvledelse, kommunikasjon og coaching.

I tillegg til å jobbe med coaching og kurs, er Mariann fysisk trener, og har ukentlige gruppetreninger både offline og online. Hun er også forfatter, og hennes siste bok Robust gikk rett inn på bestsellerlisten til Norli da den kom ut i august 2023.

Kristin Klæboe er utdannet adjunkt og har undervist på alle ti trinn i grunnskolen. Hun har også mange års ledererfaring, hvor rekruttering, salgstrening, ledertrening og teambuilding var viktige arbeidsområder. På det meste ledet hun en salgsstyrke på nærmere 500 konsulenter.

Kristin har lang erfaring i å være en støttespiller for mennesker i egen vekst og utvikling, og er ikke redd for å utfordre de hun coacher - for at de skal komme lengst mulig. I tillegg til coaching og å undervise på coachutdanningen til Mentalskolen, tilbyr Kristin også kurs, foredrag og workshops.

Lyst til å finne ut hva en coachutdanning kan gi deg?

Lær coachende verktøy som virker!

Meld deg på gratis webinar her

DAGER

TIMER