Våre nyutdannede Nevrocoacher

Mentalskolens studenter har mange, mange timers coaching bak seg. De har samarbeidet tett med profesjonelle coacher, trent masse og fått personlig mentoring for å finpusse sine fedigheter for å levere coaching på høyt nivå.

Alle har selvsagt utdanning som oppfyller kravene i Norsk Bransjestandard for coaching, NS: 11225, og leverer sine tjenester i trå med standarden.

Vi er svært stolte av disse dyktige, dedikerte coachene som nå tilbyr sine tjenester - og glade for at DU har mulighet til å booke coaching hos dem. Klikk på bildene for mer info om den enkelte!

Ina Rasdal

Er du plaget av mye tankespinn? Redd for å gjøre feil? Strever du med å gjøre ting perfekt, men ender opp med å utsette oppgaver?

Jeg hjelper deg med å se mulighetene og ressursene dine, og få tilgang til dem. Du får verktøy for bedre mestring , bedre selvfølelse og håndtering av følelser.

Tilbyr coaching i Ski og online.

Info og kontakt Ina

Monica Vollan

Vil du være en god leder og samtidig ha tid til familie og venner? Det ER mulig og jeg vil hjelpe deg på veien for å fylle din lederrolle på den måten som er riktig for deg.

Tilbyr coaching online.

Info og kontakt Monica

Tora Marie Schulerud

Hvordan bygge bro fra der du er til dit du vil? Jeg støtter deg i arbeidet både med å bygge bro og krysse den. Gjennom bevisstgjøring og kraftfulle endringsteknikker kan du bevege deg mot en trygg, ressurssterk versjon av deg selv.

Tilbyr coaching i Bergen og online.

Info og kontakt Tora Marie

Kan vi hjelpe?

Er du usikker på om din problemstilling egner seg for coaching, eller hvem av disse coachene som er riktig for deg? Ta kontakt for en uforpliktende prat, så hjelper vi deg å finne ut av det!

Send oss en melding her