GRATIS WEBINAR

Symptomer – årsaker – unnskyldninger – hva er hva?

STRESS – NOE DU ER ELLER NOE DU GJØR?

✅ Mandag 30 mai kl 19.00-20.30

HOURS

MINS

SECS

JA, jeg vil være med på webinar!

❓Føler du deg fastlåst eller styrt av alt som henger over deg, og går med konstant stress?

❓Er stramme nakkemuskler, dårlig søvn, kort lunte, hodepine og/eller anspenthet kjent for deg?

✅ Bli med på webinar og få større innsikt i dine symptomer og årsaker, slik at du kan ta kontrollen og mestre eget stress!

I webinaret får du vite mer om:

✅ Hvorfor det er så viktig å lære å mestre – ta styring over – eget stress.

✅ De bakenforliggende årsakene til stress, og hvorfor det er der løsningen ligger.

✅ Hvordan stress kan være positivt for deg.

✅ Noen fallgruver det er lett å gå i når du vil stresse ned.

JA - dette vil jeg lære! Jeg melder meg på!

Vi har både gode og dårlige nyheter til deg:

Den dårlige:

• Det er bare du som kan endre ditt stress🙁.

De gode:

• Innsikt gir ofte oversikt - og utsikt til målet🙂 - mestring av eget stress.
  • Små grep som krever minimalt, kan gi stor effekt for deg.
  • Webinaret er live - vi svarer på spørsmål underveis.
  • Vi trekker en heldig vinner live på webinaret som mottar en dobbeltime coaching til en verdi av 3.000,-!

Om Mentalskolen

Mentalskolen er sertifisert i Den Norske Coachforeningen, hvilket sikrer høy kvalitet på våre produkter. Vi tilbyr kurs og utdanning innen kommunikasjon, coaching, stressmestring og selvledelse, samt 1-1 coaching. Vår undervisning bygger blant annet på kognitiv psykologi, nevrolingvistisk programmering (NLP), nevrosemantikk og kognitiv nevrovitenskap.

Om kursholderne

Jeanette Sleveland (f. 1977) har jobbet fulltid med utvikling av mennesker og organisasjoner siden 2006, i hovedsak via utdanning, kurs og bedriftsinterne prosesser. Hun har sertifisert og utdannet hundrevis av coacher og ledere i coaching og coachende lederskap. Sleveland har holdt foredrag, kurs og undervist på CoachTeam - House of Leadership sin leder- og coachutdanning fra 2006 til 2020. I perioder har hun også undervist på ulike høyskoler og universiteter.

Kristin Klæboe (f. 1971) er DNCF sertifisert coach, kursleder og mental trener, og brenner for å støtte og lede mennesker i egen vekst og utvikling. Hun er utdannet adjunkt og har mange års erfaring fra skolen. I 11 år drev hun sitt eget selskap, hvor rekruttering, ledertrening og teambuilding var viktige arbeidsområder. Kristin coacher og holder kurs, foredrag og workshops, både på nett og ansikt til ansikt.

Vi kan støtte deg på veien i din endringsprosess!

Meld deg på gratis webinar her